Obec Abrahám vyhlasuje výberové konanie
na obsadenie pracovného miesta riaditeľa/riaditeľky Základnej školy Michala Tareka v Abraháme s nástupom do zamestnania od 1.7.2018.
Požadované kvalifikačné a osobitné kvalifikačné predpoklady:
- odborná a pedagogická spôsobilosť v zmysle vyhlášky č. 437/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú kvalifikačné predpoklady a osobitné kvalifikačné požiadavky pre jednotlivé kategórie pedagogických zamestnancoch a odborných zamestnancoch v znení neskorších predpisov,
- vykonaná prvá atestácia v zmysle zákona č. 317/2009 Z. z. o pedagogických zamestnancoch a odborných zamestnancoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- najmenej päť rokov pedagogickej činnosti ku dňu uskutočnenia výberového konania.
Ďalšie požadované predpoklady:
- bezúhonnosť,
- zdravotná spôsobilosť,
- ovládanie štátneho jazyka,
- spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu.
Osobnostné predpoklady a schopnosti:
- znalosť a orientácia vo všeobecne záväzných predpisoch týkajúcich sa školstva s dôrazom na základnú školu s právnou subjektivitou,
- organizačné a riadiace schopnosti,
- spoľahlivosť a flexibilita,
- precíznosť a presnosť,
- samostatnosť,
- aktívna znalosť práce s PC (Word, Excel, internet).
Zoznam požadovaných dokladov:
- písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania (prihláška),
- overené kópie dokladov o vzdelaní,
- overená kópia dokladu o absolvovaní prvej atestácie,
- profesijný štruktúrovaný životopis,
- písomný návrh koncepcie rozvoja školy,
- výpis z registra trestov (nie starší ako 3 mesiace),
- potvrdenie o dĺžke pedagogickej činnosti,
- lekárske potvrdenie o zdravotnej spôsobilosti vo vzťahu k výkonu činnosti,
- písomný súhlas uchádzača s použitím osobných údajov pre potreby výberového konania počas doby výberového konania, podľa zákona č. 122/2013 Z. z.
o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, - čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých poskytnutých údajov.
Písomnú žiadosť o zaradenie do výberového konania spolu s požadovanými dokladmi zasielajte poštou v obálke označenej menom a adresou odosielateľa a nápisom „Výberové konanie na riaditeľa Základnej školy Michala Tareka, Školská č. 4, 925 45 Abrahám – NEOTVÁRAŤ!“ na adresu: Obec Abrahám, 925 45 Abrahám č. 52, alebo doručte osobne do podateľne Obecného úradu v Abraháme.
Termín podania prihlášok: do 16.05. 2018 do 17.00 hod. (rozhodujúci je dátum poštovej pečiatky)
Vyhlasovateľ výberového konania si vyhradzuje právo nezaradiť do výberového konania uchádzačov, ktorí nespĺňajú požadované podmienky.
Uchádzačom, ktorí splnia podmienky, bude termín a miesto výberového konania oznámený písomne najmenej 7 dní pred jeho konaním.