///Výberové konanie na pozíciu riaditeľ/ka Základnej školy

Obec Abrahám vyhlasuje výberové konanie

na obsadenie pracovného miesta riaditeľa/riaditeľky Základnej školy Michala Tareka v Abraháme s nástupom do zamestnania od 1.7.2018.

Požadované kvalifikačné a osobitné kvalifikačné predpoklady:

  • odborná a pedagogická spôsobilosť v zmysle vyhlášky č. 437/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú kvalifikačné predpoklady a osobitné kvalifikačné požiadavky pre jednotlivé kategórie pedagogických zamestnancoch a odborných zamestnancoch v znení neskorších predpisov,
  • vykonaná prvá atestácia v zmysle zákona č. 317/2009 Z. z. o pedagogických zamestnancoch a odborných zamestnancoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
  • najmenej päť rokov pedagogickej činnosti ku dňu uskutočnenia výberového konania.

Ďalšie požadované predpoklady:

  • bezúhonnosť,
  • zdravotná spôsobilosť,
  • ovládanie štátneho jazyka,
  • spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu.

Osobnostné predpoklady a schopnosti:

  • znalosť a orientácia vo všeobecne záväzných predpisoch týkajúcich sa školstva s dôrazom na základnú školu s právnou subjektivitou,
  • organizačné a riadiace schopnosti,
  • spoľahlivosť a flexibilita,
  • precíznosť a presnosť,
  • samostatnosť,
  • aktívna znalosť práce s PC (Word, Excel, internet).

Zoznam požadovaných dokladov:

  • písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania (prihláška),
  • overené kópie dokladov o vzdelaní,
  • overená kópia dokladu o absolvovaní prvej atestácie,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • písomný návrh koncepcie rozvoja školy,
  • výpis z registra trestov (nie starší ako 3 mesiace),
  • potvrdenie o dĺžke pedagogickej činnosti,
  • lekárske potvrdenie o zdravotnej spôsobilosti vo vzťahu k výkonu činnosti,
  • písomný súhlas uchádzača s použitím osobných údajov pre potreby výberového konania počas doby výberového konania, podľa zákona č. 122/2013 Z. z.
    o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
  • čestné vyhlásenie o pravdivosti všetkých poskytnutých údajov.

Písomnú žiadosť o zaradenie do výberového konania spolu s požadovanými dokladmi zasielajte poštou v obálke označenej menom a adresou odosielateľa a nápisom „Výberové konanie na riaditeľa Základnej školy Michala Tareka, Školská č. 4, 925 45 Abrahám – NEOTVÁRAŤ!“ na adresu: Obec Abrahám, 925 45 Abrahám č. 52, alebo doručte osobne do podateľne Obecného úradu v Abraháme.

Termín podania prihlášok: do 16.05. 2018 do 17.00 hod. (rozhodujúci je dátum poštovej pečiatky)

Vyhlasovateľ výberového konania si vyhradzuje právo nezaradiť do výberového konania uchádzačov, ktorí nespĺňajú požadované podmienky.

Uchádzačom, ktorí splnia podmienky, bude termín a miesto výberového konania oznámený písomne najmenej 7 dní pred jeho konaním.

Kontakt na Obecný úrad Abrahám

Autor |2018-04-10T16:17:05+00:003. apríla 2018|Úradné oznamy|

Präsentation in deutscher Sprache

DE flag
DE - Präsentation in deutscher Sprache
SK - Zobraziť prezentáciu v Nemeckom jazyku
Anzeige/Zobraziť
close-link